.

Godmorgon.
Igår var Ramona här, dock så spenderas dagen på vc där det tillslut visade sig att barn under 6 mån hänvisas till nyk. Det var inget nytt för mig men dem på nyk barnklinik sa att vc tog prover på barn i alla åldrar och dit skulle jag gå helt enkelt. Men icke. Så mkt strul så idag ska vi åka till nyk för att ta proverna. Vill bara att allt ska se bra ut och att vi inte behöver åka dit igen, börjar bli less. Men självklart gör man ju såklart allt för att sin dotter ska må bra. Ska även be dem i nyk att kolla på våran vagn och fråga om det är bra eller inte med ergonomisk sittdel då vi gillar långa promenader och frisk luft. 

Igår var vi på hockey också hela familjen och Stella var helt inne i gamet tills hon somnade. 

Idag ska Christoffer hämta ut sina brillor så han kommer bli glasögonorm från och med idag resten av sitt liv typ. 

Vill gratta Ramona på hennes födelsedag också, Stella och jag älskar dig och vi vill önska dig all lycka ❤️ 


Fräscht!


Allmänt | |
#1 - - Ramona:

TACK MINA HJÄRTAN! jag älskar er också. Tack så mycket för igår. <3

#2 - - Elin:

Åh nej lillsnorpan då :( var det magen som krånglade igen?

Svar: Ja :/ önskar det är över snarast, inte kul! Har gjort avföringsprov nu och utifrån det ska vi testa henne om hon är komjölkalergiker.. Hoppas inte... :)
Emma Karlsson

Upp